czwartek, 19 sierpnia 2010

Wstępniak

Założyłam tego blożka, ponieważ pragnę podzielić się drobną zdolnością jaką jest korzystanie z e-booków dostępnych za darmo w czeluściach internetu. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, iż stwarza to często trudności, zwłaszcza jeśli strony z e-bookami są w obcym języku, a serwery zawierające pliki pokazują jakieś dziwne treści.
koraliki
Ubolewam też nad zasobami książek i czasopism craftowych dostępnych na polskim rynku. Nierzetelne tłumaczenia, błędy, cena są czynnikami, które zniechęcają wielu.

Zatem - pozdrawiam cię gorąco i zapraszam do korzystania z tutoriali. Mam nadzieję ze bedą przystępne i pomogą na rozwinięcie robótkowych skrzydeł.

Ostrzegam - lektura e-booków jest bardzo wciągająca!

5 komentarze:

El. pisze...

Świetny pomysł na stworzenie takiego pomocnika.
To na pewno zachęci osoby dotychczas w ogóle nie interesujące się e-bookami robótkowymi (np. ja).
Nawet ich nie szukałam, bo nie wiedziałam, że są (już nie mówiąc o ich rodzajach).
Spróbuję, chociażby z ciekawości, zanurzyć się w ten gąszcz.
Pozdrawiam serdecznie

Anna Kowal pisze...

ale superowy pomocnik :) dzięki!

Lady M. pisze...

Nie mogę znaleźć opcji "obserwuj bloga" :/

Unknown pisze...

Dziękuję za pracę jaką włożyłaś w stworzenie tego poradnika :) otworzyły mi się oczy...

darakw pisze...

Fajny blog założyłaś, pomocny. Ze swojej strony mogę dodać dla tych, kto zna rosyjski: http://www.litres.ru/

Prześlij komentarz